S'han trobat 2.371 resultats
-
Vins del nou món: tendències i comparativa
El sector del vi esta patint canvis a nivell internacional. Nous països productors es posicionen de manera competent alhora que les demandes dels consumidors canvien també. La oferta supera a la demanda cosa que provoca tensions en els preus finals, però aquesta situació es veu compensada pel creixement al consum de vins d'alta gamma.
16/03/2007
-
Il·luminació tant per l'hàbitat com per la construcció de grans infraestructures
Rovasi
Gràcies a la competència asiàtica, Rovasi va canviar d'una estratègia de preu baix a situar-se en el segment mitjà alt i oferir una amplia gamma en il·luminació.
15/03/2007
-
Papers OME 3: Vins i caves: tendències i comparativa internacional
Aquest paper estudia el sector vitivinícola i cavista català, fent una visió comparativa amb els nous productors mundials: Austràlia, Estats Units, Sud-àfrica i Xile. S'analitzen la producció, el consum, l'exportació, l'organització i estructura del sector, l'estratègia i l'entorn institucional. Així mateix, es presenten les tendències de consum a Àsia.
01/03/2007
-
La venda directa de tèxtil permet oferir preus més baixos
Swimbox
L'empresa tèxtil Difusió Bany d'Igualada ha decidit fer front a la competència de l'Est Europeu i Àsia millorant la seva distribució mitjançant la instal·lació de màquines de vending de banyadors a centres esportius.
18/02/2007
-
Quaderns OME 1: Noves vies d'internacionalització. Les empreses nascudes globals i les que es redefineixen globals
El treball estudia sis casos d'empreses catalanes de diversos sectors que desenvolupen la seva activitat internacionalment havent seguit diverses evolucions, que classifiquem en empreses que han nascut amb una concepció global i empreses que han redireccionat la seva estratègia cap a la expansió en els mercats exteriors.
01/01/2007
-
Fòrum de la Innovació 2006
Resum de les jornades del Fòrum de la Innovació 2006 que va tenir lloc el dia 18 d'octubre de 2006.
01/01/2007
-
Tèxtil: la llaminadura del comerç mundial
El sector tèxtil continua en creixement des del punt de vista de mercat i és un dels més rellevants en el comerç mundial.
04/12/2006
-
Mercats internacionals prioritaris
Europa de l'Est, Xina, Índia o Brasil són mercats emergents que estan oferint grans oportunitats de negoci.
04/12/2006
-
Consolidació de la cultura d'innovació. La gestió responsable de la productivitat
En aquesta guia es recullen aspectes metodològics i teòrics i per sobre de tot, experiències de casos d'èxit innovador extensius a tots els sectors i que són útils per demostrar que la innovació no precisa inversions necessàriament altes per contribuir al progrés responsable de l'excel·lència.
01/11/2006
-
Guia pràctica de gestió de projectes europeus
La guia explica l'entorn de finançament europeu, les fases de la vida d'un projecte a Europa, com crear un consorci, com gestionar administrativament el projecte, aspectes legals que cal conèixer, com explotar els resultats, etc. A més inclou un capítol amb preguntes freqüents i un de terminologia europea amb l'equivalent en català.
01/10/2006
-
Catalunya, garantia d'èxit. Guia pràctica per fer negocis
L'objectiu d'aquesta guia és oferir informació útil i pràctica per donar resposta als potencials inversors sobre les principals qüestions relacionades amb el desenvolupament de projectes empresarials a Catalunya.
01/09/2006
-
Innovant en el camp del teixit tècnic
Tejidos Estambril
Tejidos Estambril és el gegant espanyol en producció de teixit tècnic per a protecció del treballador (foc, químic, petroquímic, exèrcit, mossos d'esquadra...).
16/07/2006
-
Aportacions tècniques en el camp del tintatge
Tints Mataró
Tints Mataró és una petita empresa de tintatge i que en els últims anys ha aportat una sèrie d'innovacions al mercat del químic com la reducció del temps de tintatge en el mètode tye and dye, la invenció del pehaquímetre o l'estampat a dues bandes.
10/07/2006
-
Guia pràctica per elaborar el teu pla estratègic
L’objectiu d’aquesta publicació és proporcionar-te una metodologia perquè puguis dur a terme una de les feines més rellevants de qualsevol organització: elaborar el pla estratègic.
01/06/2006
-
Informe Anual OME 2006: Tendències de futur i noves realitats
En aquesta primera edició de l'Informe Anual de l'Observatori de Mercats Exteriors, s'han volgut potenciar dos trets distintius, per una part donar una perspectiva realment global de la situació de Catalunya respecte la resta del món, i el sabut indicar quina ha estat la utilització de les eines més potents de l'anàlisi i la prospectiva.
01/06/2006
Total de pàgines: 159