Aquest apartat recull la Informació relacionada amb la situació excepcional creada per la COVID-19 amb l’objectiu de facilitar un accés senzill i una visió de conjunt de tota la informació relacionada amb la resposta a aquesta crisi per part d’ACCIÓ.
- Informació sanitària.
- Marketplace empresarial: El març de 2020 ACCIÓ va crear un portal per recollir i posar en contacte empreses que oferien tecnologia, material sanitari o capacitat de producció per la Covid-19 i impulsar així la col·laboració empresarial per fer front a l'emergència sanitària.
- Pla de Contingència d’ACCIÓ (document .PDF).
- Protocol intern Covid-19 reincorporació etapa 3 abril 2022 (document .PDF).
- Protocol intern Covid-19 reincorporació etapa 3 març 2022 (document .PDF).
- Protocol intern Covid-19 reincorporació etapa 2 desembre 2021 (document .PDF).
- Protocol intern Covid-19 reincorporació novembre 2021 (document .PDF).
- Protocol intern Covid-19 reincorporació setembre 2021 (document .PDF).
- Protocol intern Covid-19 postconfinament desembre 2020 (document .PDF).
- Protocol intern de desconfinament d’ACCIÓ juliol 2020 (document .PDF).
- Ajuts i subvencions (document .PDF).
- Contractació pública
- Contractació d’emergència: ACCIÓ ha dut a terme cap contractació d’emergència durant el període de pandèmia. S’adjunta enllaç al perfil del contractant d’ACCIÓ de la plataforma de contractació pública de la Generalitat de Catalunya.
- Contractació menor per lluitar contra la pandèmia (document .PDF).
- Contractació menor formalitzada durant la vigència de l’estat d’alarma (14/320 – 21/6/20)
- Governobert transparència Covid-19.