La recepta de l’èxit
En aquesta Setmana de la internacionalització hem conegut les particularitats d’un canal en evolució com és el de la farmàcia, que està canviant a Europa. Ho hem fet, entre d'altres, a través de l'experiència de LETIPharma. Una estratègia que ha de ser diferenciada en el cas dels Estats Units, on les empreses han de buscar altres intermediaris per entrar al mercat o pensar en la implantació comercial com una opció per arribar a les farmàcies d’aquest país. Consulta la presentació per ampliar-ne els detalls!
D’altra banda, també hem descobert l'impacte del Brexit en l’àmbit de la recerca i el desenvolupament industrial lligat a la salut. La sortida del Regne Unit de la UE no només pot afectar els socis comercials britànics, sinó que també pot impactar en els projectes col·laboratius de recerca amb finançament comunitari. Al capdavall, les universitats i empreses britàniques continuen sent de les més exitoses en l’obtenció de fons europeus per a aquest tipus de projectes. Descarrega't la presentació (document .ZIP)!