Què has de saber?
Ajuts a iniciatives de reforç a la competitivitat per a projectes de clústers.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Terminis: Des de les 00:00 hores de l’endemà de la publicació fins a les 14:00 hores del dia 4 de novembre de 2020.
AVIS: Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
Línia 1. Ajuts per a projectes de reforç competitiu empresarial
Els clústers integrants, acreditats i vigents del Programa Catalunya Clústers d'ACCIÓ així com les empreses i agents d'entorn, amb establiment operatiu a Catalunya, que formin part d'aquests Clústers, amb un màxim de 10 participants entre empreses, clústers i agents d’entorn. Les empreses i agents d’entorn d’aquests clústers únicament podran actuar com a participants de l’ajut però no com a sol·licitants.
Línia 2. Ajuts per a projectes de desenvolupament i innovació
Els clústers integrants, acreditats i vigents del Programa Catalunya Clústers d'ACCIÓ així com les empreses i agents d'entorn, amb establiment operatiu a Catalunya, que formin part d'aquests Clústers, amb un màxim de 5 participants entre empreses, clústers i agents d’entorn. Les empreses i agents d’entorn d’aquests clústers únicament podran actuar com a participants de l’ajut però no com a sol·licitants.
-
Ser beneficiari/a de la línia d’ajuts a iniciatives de reforç de la competitivitat per a projectes de clústers 2020
Passos a fer
-
Primer pas
sol·licitar
AVIS: Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
-
Segon pas
Consulta l'estat de l'expedient
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions(amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
En fer la justificació, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de tràmits Gencat.
Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra carpeta de tràmits Gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Si disposeu de certificat digital es pot consultar
l'estat del vostre tràmit a través de La meva carpeta. Si no disposeu de certificat digital el podeu consultar a través de l'espai Estat de les meves gestions, amb el NIF/DNI i l’identificador de tràmit