Què has de saber?
Ajut dirigit a les Xarxes d’Inversors Privats acreditades per ACCIÓ.
Des de les 00:00 hores de l’endemà de la publicació fins les 14:00 hores del dia 21 de desembre de 2020
Entitats catalanes amb l’acreditació com a entitat de finançament alternatiu d’ACCIÓ en la categoria de Xarxes d’Inversors Privats en vigor a la data de sol·licitud de l’ajut.
Aquest tràmit es pot realitzar fins el 15 de maig de 2021
Ser una xarxa d’inversors privats beneficiària dels ajuts 2020
Passos a fer
-
Primer pas
sol·licitar
AVIS: Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
-
Segon pas
Consulta l'estat de l'expedient
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions(amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
En fer la justificació, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de tràmits Gencat.
Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra carpeta de tràmits Gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Si disposeu de certificat digital es pot consultar
l'estat del vostre tràmit a través de La meva carpeta. Si no disposeu de certificat digital el podeu consultar a través de l'espai Estat de les meves gestions, amb el NIF/DNI i l’identificador de tràmit