Què has de saber?
Concessió de subvencions pel desenvolupament de les estructures de coordinació i gestió dels agents de suport a la internacionalització acreditats per ACCIÓ que duguin a terme plans d'acció de suport a la internacionalització de les empreses catalanes.
AVIS: Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
Únicament, les entitats empresarials catalanes amb acreditació vigent, en el moment de fer la sol·licitud, com agent de suport a la internacionalització d’ACCIÓ, dins la categoria Entitats d’assessorament especialitzades en processos d’internacionalització
Des de les 09:00 hores del dia 20 d’abril del 2022, fins a les 14:00 hores del dia 17 maig de 2022.
- Memòria tècnica del projecte
- Pressupost
- Declaració dels ajuts rebuts a l’empara de la secció 2.7.1 de la Decisió de la Comissió Europea SA 56851 - Marc temporal nacional per a ajuts estatals en forma de subvencions directes, bestretes reemborsables, avantatges fiscals, garanties sobre préstecs, bonificació del tipus d’interès de préstecs i capital, per donar suport a l’economia en el brot actual de la Covid-19, o de les seves modificacions, Decisió SA.57019 (2020/N), de 24 d'abril de 2020; Decisió SA.58778 (2020/N), de 22 d’octubre de 2020, Decisió SA.60136 (2020/N), de 23 de desembre de 2020; Decisió SA.61875 (2021/N), de 23 de març de 2021 i Decisió SA.100974 (2021/N), de 27 de desembre de 2021
Documents
Ser una entitat empresarial catalana amb acreditació vigent, en el moment de fer la sol·licitud, com agent de suport a la internacionalització d'ACCIÓ, dins la categoria Entitats d'assessorament especialitzades en processos d'internacionalització
Passos a fer
-
Primer pas
sol·licitar
Terminis
Del 20/04/2022 al 17/05/2022 -
Segon pas
Consultar l'estat de l'expedient
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa(amb certificat digital).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva sol·licitud?
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva sol·licitud?
En fer la sol·licitud, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de tràmits Gencat.Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?
A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra carpeta de tràmits Gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Amb el certificat digital es pot consultar l'estat del vostre tràmit a través de La meva carpeta. En el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l’endemà de la publicació de la notificació al Tauler electrònic, l’entitat haurà de presentar tota la documentació que es requereix, sinó ho fa s’entendrà que desisteix la seva petició.
Quin és el termini per rebre la resolució d’atorgament?
El termini màxim per emetre la resolució i notificar-la serà de sis mesos a comptar des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. En el cas que l’òrgan competent no dicti i notifiqui la resolució en el termini de sis mesos esmentat, s’entendrà que la sol·licitud s’ha desestimat d’acord amb l’article 54.2.e) de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
La resolució, amb indicació de la quantia de l'ajut atorgat es publicarà al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya sens perjudici que pugui utilitzar addicionalment altres mitjans electrònics. Aquesta publicació substitueix la notificació individual i té els mateixos efectes.
Contra la resolució de concessió o de denegació dels ajuts, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs potestatiu de reposició davant el/la conseller/a delegat/da d’ACCIÓ en el termini d’un mes, a comptar de l’endemà de la seva notificació, d’acord amb el preveuen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i l’article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; o directament recurs contenciós administratiu davant la sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en el termini de dos mesos, a comptar de l’endemà de la seva notificació, de conformitat amb l’article 46 i l’article 10 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.