S'han trobat 2.289 resultats
-
Novetats de la normativa europea de regulació de substàncies químiques REACH
REACH regula la fabricació, l'ús i la comercialització de substàncies i mescles químiques dins de l'espai econòmic europeu, amb l'objectiu de garantir la protecció de la salut humana i el medi ambient. En aquest apartat trobaràs les presentacions que es van mostrar en el marc d'una jornada per conèixer el nou termini de registres de substàncies químiques REACH 2018.
02/12/2015
-
L'ànima d'un líder
Núria Bosch
Núria Bosch és tutora de Start-up Catalonia. Experta en finances i en educació. La seva experiència li ha permès conèixer el món del negocis i les finances des de diferents angles: la banca, la gestió i les finances corporatives.
02/12/2015
-
Mecanitzats Muntada comercialitza la primera màquina d'entrenaments dissenyada per pilots de motociclisme
Mecanitzats Muntada
CKU28 Sport Fitness és un projecte del copilot de ral·lis Kini Muntada, Àlex Crivillé i el mecànic de Moto GP Javier Ullate, que permet entrenar les parts del cos més exercitades pels pilots.
27/11/2015
-
L'ecosistema emprenedor a Catalunya
Josep Maria Valero
En Josep Maria Valero és un professional del camp de les tecnologies de la informació i les telecomunicacions que desenvolupa, des de fa més de 15 anys, la seva carrera professional en un entorn multinacional com Nestlé, S.A.
25/11/2015
-
L'agent TECNIO CD6 desenvolupa un làser no invasiu que detecta el pols d'un fetus en temps real
Centre de Desenvolupament de Sensors, Instrumentació i Sistemes (CD6)
El grup de recerca universitari CD6 de la UPC ja ha patentat conjuntament amb l'empresa BCB Electrònica i Control aquest nou sistema basat en l'anàlisi del reg sanguini a través de la fotònica.
24/11/2015
-
L'Sleeve com a solució disruptiva de branding
Francesc Egea
Tècniques innovadores de packaging per fer més atractius els productes i accedir a nous nínxols de mercat.
23/11/2015
-
Retail innovador en el sector alimentari
Jordi Mas
Reinventar les empreses transformant el model de negoci i adaptant-se a la innovació.
23/11/2015
-
Compra Pública Innovadora: una estratègia de futur
La Compra Pública Innovadora forma part d'un procés estratègic d'innovació dins dels organismes públics. Per saber-ne més, en aquest apartat trobaràs les presentacions d'un workshop sobre Compra Pública Innovadora que va tenir lloc en el marc del Smart City World Congress 2015.
23/11/2015
-
Jornada eBusiness. Reptes del sectors tèxtil-moda i hàbitat en l'entorn on-line
En aquest apartat trobaràs les presentacions de la "Jornada eBusiness. Reptes del sectors tèxtil-moda i hàbitat en l'entorn on-line" que va tenir lloc el 6 de novembre del 2015 i que va servir per impulsar l'ecommerce i aproximar el màrqueting digital a les pimes del sector.
23/11/2015
-
Estratègies per reduir el grau alcohòlic dels vins
Fernando Zamora
Noves tècniques per regular l'impacte del canvi climàtic sobre la graduació dels vins.
23/11/2015
-
La dualitat entre empreses tradicionals i 'start-ups'
Pere Condom
Pere Condom, director del Programa Catalunya Emprèn, va presentar l'esmorzar de finançament explicant la dualitat que s'està generant entre les empreses tradicionals i les start-ups i va posar exemples d'iniciatives impulsades pel Govern per estimular aquesta dualitat.
23/11/2015
-
6 tendències en nutrició que afectaran al teu dossier de productes
Juana Ma González i Cristina Lafuente
Un món de color verd, aliments amb súper poders, tribus alimentàries i molt més. No et perdis els nous comportaments dels usuaris i les tendències en el camp de l'alimentació.
23/11/2015
-
Carn de porc, mites i realitats en l'alimentació i la salut
José Juan Rodríguez
En el marc de la Fira Alimentària 2016, els sis clústers alimentaris del Programa Catalunya Clústers organitzen conjuntament una sessió per donar a conèixer diferents temàtiques sobre tendències i innovació en l’àmbit d’aquests clústers.
23/11/2015
-
Esmorzar de finançament: Casos d'empreses que fan tàndem amb 'start-ups'
Taula Rodona
A la taula rodona de l'esmorzar de finançament hi van participar dos tàndems (empresa inversora i start-up) per explicar els beneficis que han obtingut cadascuna de les parts amb el Corporate Venturing.
23/11/2015
-
Entendre les necessitats dels clients i les tendències per innovar amb valor
Agata Gelabertó
Innovar més enllà del producte, innovar en concepte. El procés d'innovar des que es detecta una oportunitat de mercat fins al seu aterratge.
23/11/2015
Total de pàgines: 153