S'han trobat 2.292 resultats
-
Claus per desenvolupar un pla de màrqueting digital internacional
Montserrat Peñarroya i Victor de Francisco
Què pot aportar un pla de màrqueting digital per ajudar la internacionalització de les empreses? Com s'ha de fer? Per què és tan important una bona estratègia a Internet amb visió internacional?
01/04/2011
-
Opcions estratègiques de la indústria editorial 2.0 a Catalunya
Tomàs Megía
Tomàs Megía i Teia Rodeja, de l'Observatori de Prospectiva Industrial, exposen els reptes i les oportunitats de negoci que encaren les empreses del sector editorial davant l'entrada de les noves tecnologies. Els canvis en la cadena de valor del sector i els possibles escenaris estratègics són factors a considerar per les empreses del sector.
29/03/2011
-
La indústria del benestar a Catalunya
La realitat de l'estat del benestar i de les societats avançades provoca que la prevenció, la bellesa i el plaer prenguin protagonisme. L'Observatori de Prospectiva Industrial (OPI) ha impulsat una iniciativa de reforçament competitiu del col·lectiu d'empreses que treballen per a la satisfacció del benestar de les persones.
23/03/2011
-
Tendències de consum per al 2015
Guillem Ricarte
Quines tendències de consum generaran oportunitats de negoci en els propers 5 anys? Quines tindran un impacte empresarial més rellevant? Guillem Ricarte, director de Creafutur, exposa les conclusions dels darrers estudis de tendències del consumidor duts a terme per l'entitat. Sostenibilitat, mobilitat, consum en xarxa, megaurbs i innovació frugal ens definiran com a consumidors en un futur proper.
22/03/2011
-
Analitzar l'entorn actual per conèixer els efectes sobre l'empresa
Com pot l'entorn afectar la nostra empresa? Aquest material dóna les claus per conèixer i entendre l'entorn actual i les seves conseqüències així com els reptes que genera per a l'empresa catalana.
17/03/2011
-
Guia d'ajuts europeus per a pimes
Aquest estudi és un recull sintètic dels programes i instruments de la Unió Europea que contenen algun tipus d'ajut econòmic en forma de subvencions, préstecs, garanties i cofinançament d'activitats amb l'objectiu de donar suport a les empreses europees i, en particular, les petites i mitjanes empreses (pime).
16/03/2011
-
4 factors clau per a les empreses del sector Hàbitat
José Luis Nueno
El professor José Luis Nueno analitza els aspectes més rellevants de l'entorn empresarial actual i les possibilitats per assolir l'èxit.
15/03/2011
-
El Clúster Hàbitat com a instrument per desenvolupar noves oportunitats de negoci
Quins beneficis aporta a les empreses treballar en clau de clúster? Per què un Clúster Hàbitat català? Aquest material explica què significa treballar en clau clúster, quins avantatges aporta aquest enfocament a les empreses i quins reptes i oportunitats presenta.
15/03/2011
-
Nanimarquina, artesania al servei del disseny innovador
Catifes de qualitat, fetes amb materials naturals i tècniques artesanes, però confeccionades a partir d'un disseny modern i innovador. Peces que resulten quasi úniques. Aquests són els ingredients de l'empresa fundada el 1987 per la dissenyadora Nani Marquina.
14/03/2011
-
Com aplicar eines per definir el meu model de negoci
En el marc de les sessions 360 Model de negoci, es facilita un conjunt d'eines per elaborar un pla d'acció personalitzat fàcilment traslladable a la realitat de l'empresa.
04/03/2011
-
Com analitzar el meu model de negoci
Aquest material facilita un autodiagnòstic que permet analitzar el model de negoci de l'empresa.
04/03/2011
-
El futur de la realitat augmentada
La realitat augmentada (AR) és el terme per definir una visió directa o indirecta d'un entorn físic en el món real, els elements del qual es combinen amb elements virtuals per a la creació d'una realitat mixta en temps real.
03/03/2011
-
La mel catalana conquereix el paladar japonès
Apícola Rossend Margalef
L'essència floral de Catalunya, continguda en la mel que elabora l'Apícola Rossend Margalef, ha conquerit un paladar tan exigent com el japonès. Les claus per obtenir el reconeixement internacional han estat oferir un producte de reconeguda qualitat i explotar el posicionament de la marca Catalunya.
01/03/2011
-
Àsia i l'Àfrica sub-sahariana, assignatures pendents per a l'economia catalana
Exceptuant les relacions comercials amb la Xina i l'Índia, malgrat que són reduïdes amb relació a la mida d'aquests països, l'economia catalana té escassa presència a països del sud-est asiàtic amb gran potencial com Indonèsia, Tailàndia, Vietnam o Filipines.
28/02/2011
-
La cartera de comandes de les empreses exportadores catalanes segueix a l'alça per sisè trimestre consecutiu
Aquest article analitza, segons una enquesta a 600 empreses exportadores, el clima exportador del quart trimestre del 2010. En aquest sentit, examina la situació present i futura a curt termini de les variables que influeixen en el comerç de Catalunya amb l'estranger.
23/02/2011
Total de pàgines: 153