S'han trobat 2.286 resultats
-
Catàleg d'empreses amb potencial de creixement Fòrum d'Inversió 2014
El Fòrum d'Inversió d'ACCIÓ és l'esdeveniment idoni per la posada en comú dels interessos d'inversors i d'emprenedors. En un únic dia i en un mateix espai, es porten a terme entrevistes amb l'objectiu de fer negoci.
15/07/2014
-
Regalar en xarxa, l'aposta de Piggydreams
Miquel Roig
Piggydreams és una plataforma on els somnis de la gent es fan realitat.
04/07/2014
-
Infografia de les exportacions catalanes del 2013
Les exportacions catalanes van assolir el 2013 un nou rècord per tercer any consecutiu. Les empreses catalanes van vendre a l'estranger per valor de 58.359,7 milions d'euros, xifra que ha suposat un creixement del 15,5% respecte abans de la crisi.
01/07/2014
-
La productivitat d'una empresa com a eina de competitivitat
Prof. Dr. Germà Bel
Durant la ponència, el Prof. Dr. Germà Bel va exposar algunes estratègies perquè les empreses siguin més competitives.
25/06/2014
-
"Viure l'experiència ja és un premi"
David Casellas
Els 21 emprenedors que han presentat el seu projecte han pogut contactar amb inversors i desenvolupar la seva capacitat comunicativa gràcies als pitchs i al networking.
25/06/2014
-
Bionure: fàrmacs neuroprotectors que busquen inversor
Bionure
Bionure busca millorar la vida de milions de persones desenvolupant un nou fàrmac neuroprotector contra malalties neurodegeneratives.
25/06/2014
-
"El més difícil que vaig fer va ser fitxar un equip"
Miguel Vicente
Els 21 emprenedors que han presentat el seu projecte han pogut contactar amb inversors i desenvolupar la seva capacitat comunicativa gràcies als pitchs i al networking. Els tres guardonats, Miguel Vicente, Gerard Caelles i David Casellas qualifiquen l'experiència del 1r Congrés Catalunya Emprèn com una vivència enriquidora.
25/06/2014
-
Comprar accions o suar-les? Això últim és el 'sweat equity'
Totes les accions que poden beneficiar una empresa, també se'n poden tornar en contra. Pere Mayol, expert en start-ups, ens explica com una mala gestió del sweat equity pot crear situacions complicades, com per exemple, quan les accions es reparteixen entre els treballadors i els directius es troben que han de gestionar un equip on tots són propietaris de l'empresa.
25/06/2014
-
La start-up del baix cost
Juan Castilla
Juan Castilla, soci fundador i CEO del Grupo OTO MEDIA ens explica les experiències viscudes durant el procés de creació de la seva empresa. Grupo OTO MEDIA és una agència de publicitat local experta en campanyes d'alt impacte a baix cost.
17/06/2014
-
Emprendre a base d'anar deixant petjades (hídriques i de carboni)
Albert Duaigües
eFoodPrint és una empresa que ha desenvolupat un software en línia que proporciona indicadors de sostenibilitat i d'eficiència productiva en el sector agroalimentari.
10/06/2014
-
Millorar els processos de les empreses a través de tecnologia mòbil
Guillem Puey
A App2U creuen que les empreses poden millorar la seva manera de treballar gràcies a la incorporació d'aplicacions mòbils que permeten accelerar i eliminar tasques quotidianes.
29/05/2014
-
Disseny i estalvi en bicicletes de triatló
Xevi Gómez
Capsule Bike és una empresa fabricant de bicicletes de competició de carretera i triatló. Ofereixen un producte d'alta gama amb uns preus prop d'un 30% més econòmics que la resta de fabricants i personalitzen el producte al gust del consumidor, cosa molt poc habitual en aquest sector.
26/05/2014
-
Innovació darrera els llegums
Marcial Mira
SANO Y UNIVERSAL és una start-up de l'acceleradora del Vallès que fabrica hamburgueses i mandonguilles amb base vegetal (farina de mongeta) per a menjadors escolars, la restauració col·lectiva, el sector HORECA i el petit comerç.
20/05/2014
-
Empresa busca: clients joves
Maria Trias
La ponent, Maria Trias va destacar durant la xerrada que una gran part del seu públic més incondicional és la gent gran.
09/05/2014
-
Innovant des de Manresa fins als Estats Units
El tàndem format per Natàlia Perarnau i Quim Serracanta ha estat decisiu en la creació de l'empresa manresana l'any 2000. El seu objectiu és cobrir al 100% les necessitats idiomàtiques dels alumnes, de manera que l'aprenentatge es converteixi en una experiència personal per a ells.
09/05/2014
Total de pàgines: 153